--> Elli?:D

Kvällen blev heelt fel i slutet alltså härriguud. HAHA! har som sagt varit på konstens natt med några vänner :) Sen skulle jag gå till torget för att söka upp Ida eftersom vi inte setts på hela sommarlovet. Fast min telefon hadd kåla sen då ja sku ring åt henne , bra där! Så ja jick nånstans och fick syn på Isac K med sina vänner :D HAHA. Sen hittade jag mamma & Camilla så jick runt med dem och pratade en bra stund :) Sen for jag hem med mamma när hon for.. blev faktist ganska rädd då ja int kuna ring ti nån:( Är rädd för alla äckliga gubbar som glor på en! Iuuh! Ehehe, men pappa sjussar snart mej till Ellinor där jag skall spendera natten med hon,emma och joose. Ha de gött!♥
/IDA !

Kommentarer
Postat av: Erica

okäjj va braa! :D men vem va e tå då?? :o

2011-08-12 @ 10:18:23
URL: http://bringitongirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0