i can be your hero

har inte årkat blogga på en bra stund för jag e så himmla shluut då ja kmr hem ...i skolan känner ja mej som piggelinus men när ja kmr hem så efter några minuter .....snaark :) hehe jaja men idag så hadde vi bara teori timmar förutom de 2 sista där vi hade jomppa haha fick en liiten publik där i sluutet ;) nu har jag just kommit  och snaark jag troor ja tar en tupplur efter maten ! :) hade gött imr elr på lördar blir det stan ( tror ja ) men helsinbyborna och korsholm å jaa vet int riktigt var alla e ifrån men jaa !! :)
lägger upp liite random bilder nu !




vakart














tönt.


hehe naket

Goolllååt!




mypedobear

sötnos till vänster....
nu årkar int jag ladda upp mer bilder





Kommentarer
Postat av: Erica

ti Ida: Jaa faan e ji väl no ellen tå! xD

2011-08-18 @ 17:21:00
URL: http://bringitongirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0