Konsten natt..

pappa sjusade in jag elli ida och joose runt 7-8 tiden. gick runt på torget och titta sen träffa vi eddi och efter en stund träffade vi på robin aron och ah! tittade på samba karnevalen och sen gick vi ner till hoviska! hade skit kul där träffade mkt nytt folk och jaa bästa kvällen på länge ! har inga bilder tyvärr för jag har ingen kamera men ni får hoppas på att någon av mina andra söta vänner lägger upp de bilder som de har ! ..eller jag har en bild men den har jag snattat ! hehehe



dennis bild ! haha

/Emma

Kommentarer
Postat av: Emina

Vem Robin?



Johansson?

2011-08-13 @ 10:33:05
Postat av: Emina

Vem Robin?



Frisk? eller Johansson?

2011-08-13 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0