again and again

de var väldigt länge sen jag sist skrev ett inlägg så ja tyckte de var på tiden att jag skulle göra de !
kort om mina senaste dagar. julafton spenderade jag hemma med min familj, fick fina presenter! en av dom var en ny kamera så nu kanske ni får mer bilder av min fritid och inte så mkt text.....dan efter dan åkte jag till malax, först till jasso och sen till joel på fest ! ha ha hade med mej min kamera men glömde att ta bild.typiskt! jag sov över vid ellinor och på dagen kom mamma och hämtade mej. gjorde inget speciellt på måndagen, bara chillade typ. tisdagen for jag till ellinor och sov där tills onsdagen då vi åkte till stan på mellandags rea. sämsta rean ever enligt mej ! kom bara hem med ett par leather pants som inte ens var på rea ! hehhee..
idag ska bara vara hemma å tade lungt tror jag ! imr åker jag till stan igen med mamma för att köpa lite saker tills nyår !









 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0