where have u been

helgen har varit bra på fredagen gick vi som sakt i bubbelbadet jag,ellinor,josefin och jasmine. dit kom även matti paasi bosse daani och eddi . på lördagen började kvällen med pizza hos ellinor och satt där en bra stund och tagggaa typ sen kanske run 8 tiden traska vi iväg till matilda . var där hela kvällen , vissa saker var mindre roliga än andra men de va nog en bra kväll! !
jag och jasso tog taxi hem runt 5 tiden med några andra typer !
på söndagen vaknade jag runt 6-7 tiden av att elli ringer och väcker mej , tack fö den, hade hunnit sova typ 1 timme då ! efter att ha talat med henne somna jag igen men tyvärr blev jag väckt igen bara efter någo timme av att hon ringde ytterligare en gång . och sådär höll det på några ggr ! haha
mamma kom sedan och hämtade mej runt 2 tiden till jasso och så for jag lina patrik o. mamma in till staden. kom hem med underkläder, en subway bagel mums ! och nya hörlurar eller höronlurar som jag sa igår hahah . sov hela vägen hem och sen titta ja på Drakan efter de skulle jag städa mitt rum men jag skulle bara vila en liten stund tänkte jag men vaknade 11 på morgonen haha . skönt med 15 timmars sömn !
nu har jag ätit fattiga riddare mmm! nu skall jag städa mitt rum som ja försökte med igår .
ikväll åker jag kanske till malax . hejhopp

HOPPAS NI ÅRKAR LÄS :)


härli bild från sommarn ♥

bild från hälje ! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0