HhoOtT?!

Tjohejj! Inatt sov jag,Emma och Joose hos Elli. De va kuul :) Heheh, idag då jag kom hem sov jag,duschade och fixade mej lite. Sen for ja till Elli en stund och sen ut med Emma. Efter de cykla jag till skolan och satt där på backen i en timme typ och gjorde ingenting. Sen då jag kom hem blev jag lite mindre glad... Min hårddisk har typ crashat(???) Där har jag alla mina bilder och filmer. Vet inte hur den har gjort det men jag slipper inte in på den för datorn får nå fel å jaa... lol. Meen där runt 9 tiden for ja ti mommo och moffa och va me dom en stund fö ja va ensam hem, tråkiit.Och nu sitter jag och kållar fb och skall snart se på film och sen sova! Imorgon kanske vi far ut ti villan, villinteee. Okeeej men förlåt för ett lite konstit inlägg. Jag orkar inte läs igenom de nåmera nu. Tack å häjj!

fick bli en arkivbild eftersom jag inte kan ladda upp bilder utan bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0