i know u want me

var till stan med josefin på frdag sen sovde jag och josefin vid ida ..var ut på kvällen men några flickor satt i byn och cyklade sen ner till åminne tänkte nästan åka ut till ett skär men missade sjussen ;) haha sen satt vi vid jasso en stund sen åkte vid hem hah kul natt !!:)

lördag kom mamma och hämtade mej hann bara komma hem och laga mat och lite annat smått så åkte jag iväg till malax igen..skulle ut till ellis villa så hon och hennes pappa stod och väntade på mej vid strandservice!..gick i bastun och simmade och andra mysiga saker ..:)

söndag vaknade sen åt och bastade o simmade sen börja vi packa ihop och styra kosan mot land då åkte jag till ellinor och duschade och fixa mej sen for jag och ida och tittade på när elli ,joose och jasso hade träning träffade på självaste mattias där också som vi åkte med till parken senare på kvällen med några andra boys !
sen åkte vi till elli och sovde där ..kuul kyl :) men tänkte nästan sova med någon annan ;);;) haha


idag vaknade vi och städa lite fixade ås och sen åkte jag och ida till parken sen till ida sen till elli och sen till parken igen och träffade mattias och jim ! sen åkte vi till ida för att hon skulle äta och sen till övermark så satt på hem med dom.. :) nu sitter jag bara här och chillar äär liitee shlaakis !!
hoppas nain årkar läs e !
har inga bilder från helgen fölåt !




halsduk-aukia 9.95e
top med volang-hm 14.95e
bandeu-gina tricot 7.95e
american lips top-gina  tricot 14.95e
ballerinas-hm 9.95e
t-shirt-carlings 14.95e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0