I don´t wanna go home

Jaa mina två senaste dagar har jag spenderat i malax med mina söta vänner men årkar inte föklara mer eftersom jag har i princip gjort samma saker som elli skrev i inlägget nedan såå..men idag vaknade jag runt halv elva tiden och jag elli och cyklade opp till henne och joose drog till hvc :) vid elli kollade vi på film och soovde fö iallafall jag ja sluut som faaeen!! haha allmänt chill sen kom mamma och Tor-erik o hämta mej o så åkte vi in till stan..men ja va så sluut så jag bara satt/soovde i ca 4 timmar i bilen haha..  nu ska jag ladda upp en bild på mej så ni får se ungefär hu jag ser ut..inte den bästa men den får duga ;)




mitt tidsfördriv nu just                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0