Närpes!

Gick och sova runt 1 tiden igår för imorse kl. 8 måsta ja stig upp, sov inte så bra eftersom nån med privat nummer ringde typ 3 gånger inatt. Orka int tal me han/dom så ja bara la på. Sen ringer dom upp efter typ 5 min å talar om att nån sko kom hit efter mej å blablabla så ja la på igen. Runt 3 tiden ringd nån sista gången och fråga varför ja alrdig kom å ja bara mumla lite saker... hahaha. Iaf då jag steg upp fixa ja mejj snabbt sen for vi iväg mot närpes. Var och kållade på fammos nya lägenhet, och j'vlaar vad snygg den var! Själva huset belv byggt i Vinter och det var skitsnyggt!! Sku no kona bo där men bor no helst i Malax ;) Sen va vi in till Masku & Halpa-Halli. Där köpt vi nå trädgårdsmöbler och jag köpt ett linne,toblerone & pepsi. Gött!  Sen for vi till fammo och åt glass och sen hem. Snart skall vi börja lag tacos♥ och ikväll tror jag Elli kommer hit å sova!:). Men nu skall jag si lite Desperate housewives.

Linnet.. int så fint men helt okej !


6 st såna för 4,50 ;) NAAJS !
Bilderna e från brorsans rum... ork int flytt datorn :)


Kommentarer
Postat av: Emma

di hadd ringt åt me å haha men hadd på ljudlöös som tur vaa så ja fick soova luugnt shöönt !:D

2011-06-18 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0