Omg..

For till villan ikväll/idag då och spelade monopol mest hela tiden. Åt mat,läste,fotade och sen for vi hem. Ganska kul att detta är första gången på 10 år som vi inte sover på villan på midsommar.För ett par år sen Då en av mina andra kusiner blev konfirmerad for vi direkt från villan dit;S Jobbigt... Men de kunde vi int gör nu. Iaf då vi kom hem jick jag i duschen och sen såg jag film och spelade spel. Och nu skall jag börja ta natten. Blir tiidig väckning imorgon såå. OH SHIT! kom just på att jag sku ha borda va till blomstercenter idag för att köp en ros.. de glömd ja bort. Bläh! Smartjagär.nu. men Nu skall jag ringa en söttyp sen sova. Hejdå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0