trött

Usch vilken jobbig dag. Först steg jag upp runt 8 tiden och fixade mej. Sen for vi iväg till Övermark på konfirmation. Och sen hem till kusinerna.Kuulit! Då vi kom hem jor ja ingenting men sen for jag & mamma till sjukhuset med mig. Satt och väntade i 1½ timme innan vi slapp in nånstans. Härligt att allt var bra. Hade bara för lågt blodtryck ;S Nu sitter jag och redigerar bilder och funderar vad jag skall hitta på ikv :) Blir vel nog bara att sitt hemma och tråka -.- Om inte ja hittar på nå me nån... ;) Pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Alva

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 00:43:59
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0