we found love

usch snart e det vinter, det stod på foreca att de skulle snöa imårgon, usch ja vill bara ha sommaar o. sol och ingen grå,slaskig o. kall vinter haha . förra heljen var jag och bowlade och sen på bio med socken stugan, he va riktit kul..hadd aldrig bowlat förut så he gick int så bra mot en viss annan som heller int hade bowlat förut ..så fick han typ strike hela tidin haha! he je fint. jag  hade inte med någon kamera men ida hade så om ni har tur så kanski ida lägger upp ! På lördagen for jag till ellinor först sen for vi till hvc för att träffa ngn sen traskade vi iväg till neste där jooses papp kom och hämtade oss haha och sjussade oss till joose. satt där med liite vänner och runt 9 tiden for vi till hvc för att stiga på taxin ! sedan for vi till solf å he va leng sedan ja ha haft såde rolit ,, dansa no bara o. träffa folket. sedan to vi taxi hem , to malax runt o. släppt åv folket och sedan sovd jag och elli vid joose ! haha tå ja vakande nästa mårgon var jag jätte limin i magmusklerna för att jag hade skrattat så jävla hårt ! dagen efter for ja till kyrkan med eddi å jimmy !
veckan ha gått ganska så fort och imånn e det helg igen ! Wooho . åker till malax imårån, tror e kmr att bli en super helj ! :)  hoppas nån årkar läs allt !



har spenderat min kväll med denna sötnos ♥

 


Kommentarer
Postat av: mathilda

direkt man tala me dej på solf så skratta du bara :D haha!

2011-11-03 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0