ja vet int va ja ska säg

igår när ja kom hem från skolan trodd ja huve mett sko typ sprängas så ja gick å vil så ja typ slumra till i en halv timme när ja vakna å steg upp så vingla e rikti till i huve så ja mett feber å så hadd ja 37,8 så e blev attt ga ligg fö min del. sen vakna ja några gånger så först had ja typ 38,0 sen 38,6 sen blev det till 38,9. inte kuul. så e blev ingen skola för mig idag för hade lite stegring på morgonen men nu mår jag ganska så bra har nu ingen feber. hoppas jag är frisk tills imårgon skall sälja vid Åminne på loppis för fotbollslaget då åså tala Ida om att åka på bio till stan på Crazy,stupid love. alla säger den är så bra så det sku ju va kul ti far på han. men nu sko ja måst läjt efter na saker att säli på loppis å ikväll blir e väl ti si på idol å najn film. not so fun.
FUCK, gar int ti lapp opp najn bild!! heje jor int en så myki gladan. men men

/elli♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0