Koululla

igår var en bra dag , alla timmar gick så snabba. tittade mest på film och på modde sprutade jag och a.h tvål och vatten på varandra,typ . efter skolan åkte jag till ellinor och sen på träning . haha vi gick i bastun med kläderna på och tränade på samma gång så slask våt blev vi ! elr jag iaf .
nu sitter jag i skolan på bildkonst och snart är det rast! efter skoolan åker jag till
korsnäs för att fixa liite saker vid loken före discot börjar! ska nämligen vara ''lekledare'' på discot
vi har arrangerat åt 5orna och 6orna i malax och korsnäs komun ! så alla ni lågstadiebarn som läser detta så
ska dra sig dit åt ikväll ! ja lovar de kommer bli kul. sover sen vid becka efter alla åkt hem och vi har städat upp1
nu vet ni var ni har mej . ha en bra fredag ! ♥

har bara en arkiv bild nu för är på skolans datooor !

japp japp

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 @ 17:25:22
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0