en jävla stor bildbomb !

för det första tänker jag be om ursäkt för att jag inte är så aktiv i bloggen men årkar bara inte! för det andra tänker jag säja att jim skall krya på sej och jag hoppas allt kommer bli bra, förstår inte varför så hemska saker skall hända till så snälla människor! och för det tredje så skall ni få se en jävla stor bildbomb för jag har hittat mina bilder som en gång var försvunna(y)

dessa är från när joose fyllde och vi var på fest till aron !





















24.2 hade vi gjort ett disco till lågstadierna i malax-och korsnäskomun.










sen städade vi i ca en timme och så åkte jag elli jasso becka och janina till becka och lagade mat och gick i bastun, tyvärr inga bilder från det.

heljen före sportlovet kom janina hit sen for vi med 9 andra flickor först till the mini-encounter men där var det så tråkigt så johanna bestämde sig att hon skulle ha fest så gick vi dit och tog lite folk med oss.
efter johannas åkte vi på en dunder kväll/natt till jasmine med några andra filurer.



haha sjukihuve

dansgala ?.3


efter detta åkte vi till jasmine på ännu en dunder bra natt!

17.3 var det solfdans.Bärjade kvällen hos matilda på förfest sen tog vi taxi till solf.
jag tyckte det skulle varit bäst om vi hade stannat vi matilda,derekt vi kom till solf
blev två av mina vänner intagna i polisbilen, 4 av mina vänner ''fick på käfta''
och många blev av med sitt dricka m.m.
runt 1 tiden tog vi taxi till johannas på efterfest och sen åkte jag hem till ellinor.




















lite bilder från chillase in koulu.


why always the beverface robin ? haha.













såja.sej till om ni vill ja ska ta bort någon !

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah, ojguud hu man kan si ut ;D

2012-03-23 @ 21:42:31
Postat av: LIKE A BAAOWSSE

gillar daanis hatti fûrbanne

2012-03-23 @ 22:17:28
Postat av: Emma

haha ! du ji så syöt såå ! ;D

2012-03-23 @ 22:22:16
URL: http://likethisthewayitis.blogg.se/
Postat av: en besviken linda ..typ...

jaa, e känns ju lite deppand tå int ja ji me på en ända bild...men e märks ju att ja ha missa in däijl fester å...

men täijj tar vi in anin gang! å fan om it ja ji me på nain bild sedan!

2012-03-23 @ 22:33:20
Postat av: Emma

hahahahahah! naaw :) jopp du kmr så sekert att va me på na bilder ! :D

2012-03-23 @ 22:51:28
URL: http://likethisthewayitis.blogg.se/
Postat av: Emma

jamen aww, så söt man kan va på alla bilder!

2012-03-23 @ 23:31:19
URL: http://fnitertpponaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0