seven things about me

jag belv utmanad av Matilda så här skall ni få höra 7 sanningar om mej !

1. Jag har skilda föräldrar.
2.Har väldigt stor fobi för spindlar och andra äckelkryp!
3.jag har 4 syskon och jag är den i mitten så 2 större och 2 yngre.
4.jag kan röra tungan i näsan.
5.jag blir väldigt lätt kär.
6.är väldigt avunsjuk på de som reser och har varit till t.ex södern,
jag har varit till sverige i 2 timmar på ikea. big woop
7.jag gråter nästan aldrig.

jag utmanar: Amanda,Emilia,lena,Anna och Evelina
Känn er träffad !

Idag tror jag Ida, Eddi och Ellinor kmr hit ! hoppas på det iaf så jag har någon sysselsättning !
tror Elli övernattar här med meeej också.gåosit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0