Sött <3

Har inte riktit haft nå blogghumör idag. Vet int alls vad jag skall skriv om. Iaf idag ha jag handla(jippii),sett på film,spelat sims,packat,provat kläder,varit glad och sen har jag hoppat några glädjehopp med Doris(min kanin). Ungefär så har min dag sett ut. Tråkig... Men vissa saker har varit SÅHÄÄR kuula. T.ex jag fick veta att på sönda... så far vi till STOCKHOLM. Perfekt?, Tar bussen från Vasa halv 9 på Söndagsmorgonen och far ner till vår fina huvudstad Helsingfors, därifrån båten över till Stockholm också är vi där en dag och shoppar, alltså på måndagen då rean börjar!(tror jag?) Sen far vi med kvällsbåten hem igen och kör buss hela Tisdagen. Men jag kommer nog blogga endå för jag tar med datorn :) hehe... Men nånting som är mindre kul är att det inte blir något midsommarfiras för mej;/ För på Lördagsmorgonen skall vi upp tidigt och sen iväg till Övermark på konfirmation. Min kusin Tom blir konfirmerad. Vari stoor kaar han nu:) Men jag kanske far med familjen ut till villan imorgonkväll en stund? om ingen vill hitta på något?:p '

gammal...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!



Följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-24 @ 11:42:10
URL: http://livetsomcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0