Take A Dirty Picture !

Inatt sov jag och Emma hos Elli. Har inte direkt sovit så mycket eftersom vi var vakna till kl. 8 i morse?. Hade lite svårt att somna sen men tror nog att jag sov i typ 2 timmar. Då vi vaknade åt vi frukost och jag for hem efter några saker för sen for vi ner till Åminne för att simma, men vi solade mest istället och fotade lite. Där runt 4 tiden började vi gå mot Joose och på vägen plockade vi blommor och fotade :D Har varit hos Joose resten av kvällen och nu sitter jag hemma och för över bilder till datorn. Har tagit 500 bilder nu de två senaste dagarna så laddar upp några av dem ikväll eller imorgon. Måste gå och sova snart också då vi inte sovit mycket inatt. Bläh.

En bild på mej från skolavslutningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0