Sjuk

Är hemma från skolan idag för jag hade feber igår kväll. Känner mej hur bra som helst idag så jag far nog till skolan imr om ja int får feber ikv. Iaf igår efter skolan hade jag och Elli knattepower som jick helt bra. Känd mej lite sjuk då också men det gick nog. Om ja int är frisk imr hoppas ja att ja e de på freda... då har vi tillval 4 timmar. Och på lördag ska vi i skriftskolan och sen i kyrkan. Idag då ha ja int gjort alls nå mycke. Spela lite spel på fb bara och sett på film med brorsan(han e också sjuk) såå ja e i hans rum nu på datorn eftersom min är typ världens trögaste. Hehe, han e lite stressa nu så ja måst slut :) Men hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla tipsa om nån bra blogg? Helst fotobloggar, men går nog med vanliga också! :)

2011-10-12 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0