SNATTAT AV ERICA !

Hittad HÄR ! :D

Jag har insett att... jag gjort många misstag i livet som jag verkligen ångrar.
Jag lyssnar på... mamma som pratar med mig :D haha
Jag pratar... bara om onödiga saker...
Jag tycker om... mina vänner & Eddi
Jag avskyr när... jag märker att jag fattat fel beslut om saker.
Min första vän hette... Erica,Thomas & Anton kanske? :)
Jag är rädd för... döden
Den bästa känslan är...  då allt e bara så bäst
Jag är bäst på... hmm allt ;)
Jag är sämst på... att hålla saker jag lovat mej själv att int gör......
Det finaste som finns är... kärleken
I somras var jag... i stockholm,tammerfors och hemma.
Sist jag grät var... typ för en kvart sen då ja sakna eddi
Jag kan inte... vara normal
När jag vill tänka... så vill jag oftast vara ensam.
Min mobiltelefon är... helt ok!
När jag vaknar på morgonen... tänker jag på vad jag drömt om.
Innan jag går och lägger mig... tänker jag på alla saker jag ska gör då jag blir stor.
Ikväll ska jag... äta årets första fastlagsbulle och chilla med grannarna.
Jag vill verkligen... att Eddi kmr hem nu & att det är sommar och vi blir konfirmerade!
Just nu är jag... sur-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0