there is hope

mina inlägg böjar nuförtiden ganska ofta med ''har inte bloggat på länge'' men jag har lixxom inte årkat bara!
Har nu spenderat mina senaste dagar att ligga i sängen och drogat värktabletter för att dämpa min huvudvärk, nackvärk och feber. Har också varit mycket med lillsyrran som också är hemma och har feber.
jag har tittat mycket på one tree hill! de e så braaa!! när jag en gång börjat titta vill jag inte sluta.
imr blir det iaf skola för min del och heljen vet jag inte riktit ennu hur de blir. våra planer gick inte som planerat men jag hoppas att det blir kul. Nu skall jag fortsätta att titta på oth thehehe . hade bra




haha. i brist på andra bilder får ni se hur dålig kakkahumor jag har idag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0