push me

på fredagen åkte jag till ida med några andra figurer på sydholm kaffe! kollade typ igenom gamla bilder som vi skrattade rätt så hårt åt ! haha . pappa hämtade mej åså for ja hem å sov.
på lörda for jag först till ida igen med eddi och elli som redan va där. Sen åkte vi till Rosso och åt. där mötte vi upp joose och robin och sen efter maten gick vi på bio ! sen till ida tbx där jag spenderade natten med 3 sötsaker :)chill.och idag vakande vi kanske runt 12 och steg upp och gjorde plättar. sen åkte jag till ellis mommo på mat (y) efter for vi till elli och sen på träning.imånn tror jag att vi har musikalövning hela dagen så det är rätt naijs så behäver jag inte ha några kakkatråkiga timmar.wuppidoo. kan lägga upp bilder imånn från häljen för nu årkar jag inte mer !

Elli igår på bio:
lägger opp fötren på 'stolen' framför och utbrister:''Emma, va hede skönt ? ''
HAHA vi skratta så hårt !


le me and Elli in school.



haha .nu ska jag skåd på oth och sen tar jag natten :) gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0