tiden som har gått .

länge sen sist. kanske det börjar bli 2 månader sedan sist jag bloggade, om inte mer.
under den tiden jag inte har bloggat har jag hunnit vara på åminne,fagerö och molpe dans.alla var superkula ! har hittat nya vänner ,korckat två ggr så min moped ser ut som skit! har gått ut 8an ,blivit konfirmerad. hunnit vara till källarin i petalax, till janinas villa , ute på road trip och jaa lite vardagliga saker.idag skall jag åka till bergö (tror jag ) med janina,linda, becka och janice. så de blir fint .







tänkte lägga upp bilder från fester m.m men när jag
insåg hur många bilder det var så orkade jag inte.
ni fick några konfirmationsbilder ist .puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0