I think i love u.

Har inte bloggat på länge. Har inte orkat. Skolan har börjat och allt är j'vligt jobbigt ibland... Sen idag hade vi typ 1520220 läxor. Och i vissa ämnen fattar jag noll, skiitkul. Å Idag for elli ti turklande, hoppas du får e riktit trevlit däär!:)♥ Sådär annars har jag int gjort så mycket. Varit ut i byn, chillat , och fotat mkt. hehe, okej nu ska ja int gör detta inlägg till det tråkigaste i världen så jag skall gå och se film. Tänkt också att jag sku ladd upp bilder från sommarlovet någon dag! Så ni får se vad jag gjort. btw, så en skitsöt typ som är typ världens sötast,gulligast å snyggast så e bäst.puss på den du!♥ hahah, alltså fan jag är glad nu just om ni vila vet!
funkarintattladduppbild,sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0