ny bloggare!!

haloo där ja buri blogg här ja nu också! joose ji jag :) första gången ja bloggar, får si hu e går! :D
ha haft lite längre sommarlov jag så ja börja 8an först idag,ganska kul ti si alla nya sjuor! all så rikti små ut (A)
tror int e var nå skola imoron fö min del ji int rikti frisk ännu :/ men men.. mera ledit fö min del då ;)
efter skolan idag fo ja ti robin,vi sko si film men ja somna.. :D å sedan for vi vidare ti jag å va lite på datorn å robin fick la mina läxor ;D men nu ska ja buri gå å sova! nati nati! :)
ps.. juthbacka på freda ;D nån mer som ska dit? :)

Kommentarer
Postat av: Ella Johansson

Är du ihop med Robin johansson?



Eller?? för många säger he men när jag kollar på Robin johanssons profil står he att han ji singel ;O

2011-08-18 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0