god morgon!

vakanade för en stund sen så nu skall jag hppa i duschen och slänga i mej liite mat sen kanske det blir stan med josefin ? annas åker vi imr !..efter stan idag (om vi far ) kanske jaag stannar i malax efter..dont know och imr på kvällen kanske det blir molpedans !!:) Igår var jag på mat till närpes och efter for vi alla på teater ..det var faktiskt bättre än jag trodde .efter åkte vi och kollade på bilar och testkörde en!! kom hem undefär kl 11!!
hade nog tagit med kameran så att ni skulle få se lite bilder men min syster stal den av mej såå dont blame me !!

hahaha en liten random sak nu haha då ja km hem sent kanske i förrgår så  va ja hungrig och så skulle ja värma liite mat så skulle jag fråga : je  hede kötte grilla åså blev e till je hede grölle shiti hahah man fick no sej ett litet gått skratt haha om ni nu villaa vet ! :) men nu ska ja hopp i duchen see ya !

google bilder
från teater vi var på igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0