yesterday

igår då ja va å måla ringde eddi och undra om vi skulle åka till malax med båten så efter jag hade varit på mat till mölle med mamma och lina så packade jag väskan och for till eddi ..haha funny story ..när vi äntligen skulle ge oss iväg från eddi kom vi typ 100 meter sen stannade motorn och vi fick inte på den tillbaka så rodde in till land igen och där fick vi hjälp av eddis pappa ..felet visade sig att vara  att vi hade råkat tanka med kalltvatten haha men vi kom ju iallafall 100 meter. efter en halvtimme där kom vi äntligen iväg..åkte först till strandservice och tankade sen åkte vi till idas villa . hann inte göra mkt där före vi for till åminne igen och träffa some boys efter for alla hem förutom mattias..efter en stund åkte vi nog också ! när vi kom tbx till villan grilla vi korv och hade skitkul snack..pratade hela kvällen och natten .. faktiskt jätte trevlig kväll!

idag åkte vi hem ungefär kl 11 för jag skulle och måla..nu kom jag just ur duschen så skall bara äta något och fixa mej så drar jag till malax!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0