Välkommen Till Vår Nya Blogg !

Hej på er! Dethär är vår nya blogg. Vi är tre tjejjer på 13-14 år. Vi bor i Finland i Malax & Molpe. Vi går i Högstadiet i Petalax och skall börja i 8c. På fritiden brukar Ida fotografera♥,blogga,baka muffins & vara med mina vänner. Hej, jag Ellinor som kallas oftast Elli, brukar chilla,vara med mina söta kompisar,spela fotboll & bara leva livet som det kommer♥. Jag Emma brukar spendera min tid med min familj & vänner♥.
Vi alla stordiggar Sommar,killar & sool. En ganska rolig sak med oss är att två av oss(Emma & Ida) har keliaki(glutenallergi) och alla är laktosintoleranser så om ni har tur kanske ni får läsa några glutenfria recept på mat/bakverk m.m. I vår blogg kommer ni mest se bilder och texter om vår vardag. Hoppas att ni gillar vår blogg och vi storgillar söta kommentarer. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0