Hos Emma!

Igår kom Emma till meej. Vi va ut å sen va vi hos mej. Såg på film men somna ganska så snabbt. Vakna där runt halv 8 ? Sen for vi iväg mot Kristinestad på marknad. Var skitkul ! HAAHAHA. Sen då vi int orka nå mer jick vi å satt i bilen. ahaha alltså seriöst vilket liv vi har. Ni sko ha sitt os. Kan ladd oppp bilder sen fö ja hadd med lilla kameran :) Då vi va påväg hem for vi via Lidl å halpin. Kööpt Godis å lite mer godis ;) Sen for vi till Tomatin å där va Fammo & Lars. Så vi åt där och fammo bjöd på maten, mycke snäällt! Tackar! Sen sko papp och mam far å hjälp fammo ti hon så jag å emma jick ut å gaa i Niesby ! Då vi for hem så steg jag å Emma av i Molpis och är skall jag tillbringa min löödaskväll! Men papp kommer efter mej nångång så ja far vel opp till socken ett varv dåå! Joose sko kanske kom hit å så vi få vel si va vi hittar påå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0